ویژگی های پلکس مو برای مو

"فروشگاه اینترنتی وولند" با در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق محصول مورد نظر خریدار که توسط شرکت تولید کننده ارائه شده، همچنین اطلاعات چندین مرجع متخصص تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و نیز با استفاده از تجربیات به اشتراک گذاشته شده کاربران در سطح دنیا، این امکان را به مشتری می‌دهد تا با فراق خاطر، محصول مورد علاقه خود و یا محصولات جدیدی که تا به حال تجربه استفاده از آن را نداشته را انتخاب و خریداری نماید.

جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

ویژگی های پلکس مو برای مو

۵ بازديد

اولاپلکس تراپی چیست؟ و انواع آن کدامند؟

اولاپلکس تراپی و یا پلکس تراپی روشی است که پیوندهای دیسولفید آسیب دیده در موهایتان که در اثر دکلره، رنگ مو، ریباندینگ مو، براشینگ و …شکسته شده اند را به طور دائم بازسازی می کند. اگر موهایتان را بیش از حد رنگ کرده باشید یا تا سالها آنها را هایلایت کرده باشید، اولاپلکس برای شما امکان برگرداندن قدرت، ساختار و یکدستی موهایتان را فراهم میکند. اما این امکان فقط برای کسانی که دائما موهای خود را رنگ میکنند نیست؛ برعکس، اولاپلکس هر نوع مویی را با هر نوع بافتی، رنگ شده یا نشده، براق و قوی میکند.

معرفی پنج شماره اولاپلکس (N1 تا N5) و کاربرد آن

اولاپلکس 5 شماره دارد که دو شماره اول در آرایشگاه و سه شماره دیگر در خانه انجام میشود.

اولاپلکس N1: برای انجام اولاپلکس تراپی در آرایشگاه جهت تقویت موها به هنگام دکلره کردن می باشد و با رنگ و دکلره مخلوط می شود. اولاپلکس N2: برای تقویت مو ها وقتی رنگ و دکلره را از موها شستید برای رسیدن به بهترین نتیجه، این ماده باید تا 20 دقیقه روی موها بماند و در واقع مانند ماسک مو می ماند. اولاپلکس N3: این درمان خانگی یک بار در هفته توصیه می شود و بهترین زمان استفاده از آن، قبل از زدن شامپو و نرم -کننده است. 1 تا 3 قاشق چای¬خوری برای نم دار کردن موها بزنید و آنها را به طور مساوی شانه کنید. 10تا 30 دقیقه و یا یک شب تا صبح بگذارید روی موها بماند. اولاپلکس N4: در واقع شامپو تقویت کننده مو می باشد که برای آبرسانی، افزایش قدرت موها در هر بار شستشو جایگزین شامپوی معمولی شما شود. اولاپلکس N5: نرم کننده تقویت مو، آخرین مرحله در این درمان برای آبرسانی و نرم کردن موها است و توصیه می شود تا سه دقیقه قبل از آبکشی روی موها باقی بماند.

انواع اولاپلکس

ساختار مو چیست؟

همه مساحت پوست سر تقریباً ۵۰۰ سانتیمتر مربع میباشد، که دارای حدود ۲۰۰ تار مو در سانتیمتر است؛ ولی واحد شمارش موی سر گرافت است نه تار مو. هر گرافت از چند تار مو تشکیل شده که از ریشه به هم ارتباط دارند.

ساختمان مو

ساقه مو از سه لایه تشکیل شده: داخلیترین لایه مدولا نامیده میشود و فقط در موهای ضخیم بدن (Terminal Hair) وجود دارد، این لایه نور را به خوبی منعکس میکند و باعث میشود رنگ مو در آفتاب نسبت به سایه متفاوت باشد. لایه میانی کورتکس نامیده میشود و لایهای است که استحکام و رنگ و حالت مو را مشخص میکند. خارجیترین لایه کوتیکول نامیده میشود، این لایه نازک و بدون رنگ میباشد و نقش آن محافظت از لایه ضخیم و ملانین دار کورتکس میباشد.

چگونگی اثر کردن پلکس مو در پلکس تراپـی مو

این مواد روی باندهای دی سولفیدی مو اثر میگذارند و آن هارامقاوم سازی میکنند اما اینکار مربوط به قبل از آسیب رسانی هست وهمزمان با کارهای شیمیایی روی مو انجام میشود اما زمانی که مو اسیب دیدگی دارد با پلکس مو قابل درمان هست که به اینکار پلکس تراپی میگویند در پلکس تراپی باندهای دی سولفیدی اسیب دیده مو ترمیم وبازسازی میشوند این کار برای موهای بشدت اسیب دیده که حالت کشسانی شدید ویا حتی خرد شدن وکنده شدن دارند توصیه میشود این مواد حاوی هیچ نوع ماده شیمیایی مضر نیست حالت وساختمان خارجی مو رو اصلا تغییر نمیدهد بنابراین پس از انجام پلکس تراپی اصلا نباید انتظار موی ابریشمی و داشت معمولا بدنبال پلکس تراپی ورفع اسیب ساختمان داخلی مو یک ترمیم مثل بوتاکس یا کراتین توصیه میشود تا مو از نظر ساختمان خارجی هم احیا شود که اینکار تکنیک ارژنینگ تراپی هست.

پلکس تراپی

کاربردهای پلکس مو

پلکس ها موادی تقویتی و بسیار قوی هستند که به منظور ترمیم سریع موها مورد استفاده واقع میشوند. با توجه به کاربرد تخصصی آنها، پلکسها بیشتر در آرایشگاهها برای ترمیم موثر و با دوام مو استفاده میشود. این محصول در هنگام رنگ یا کراتینه کردن مو کاربرد مهمی دارد. مدت زیادی نیست که این محصولات به ایران وارد شده اند و برای ترمیم کردن موها در آرایشگاههای حرفهای استفاده میشوند. پلکسهای مرغوب در برابر آسیب های حرارتی، کراتینه و براشینگ های سنگین نیز تضمین کننده هستند و از این رو می توانند به مهمترین محصول سلامتی مو در هر آرایشگاهی تبدیل شوند. برای کسانی که موهای خود را به صورت دائم رنگ می کنند نیز، پلکس مو راه نجات دائمی محسوب می شوند.

این محصول، با تکنولوژی و ترکیبات پیشرفته ای که دارد، به مراقب از مو به خصوص مراقبت از موها در مقابل آسیبهای احتمالی ناشی از رنگ مو میپردازد. همچنین اگر از پلکس مناسبی استفاده کنید، آسیبهای پیشین را نیز رفع میکند و میتواند موهای آسیب دیده را به طور کلی درمان کند. همچنین میتواند جلوی پوسیده شدن موها را بگیرد و حالت ارتجاعی مو را حفظ کند. پس درمان مناسب با پلکس تراپی، علاوه بر حفظ ساختار ظاهری مو توانایی نفوذ به لایههای داخلی را نیز دارد و میتواند مشکلات مو را به طور ریشه ای حل کند.

کدام پلکس مو؟

یک ویژگی بسیار خوب که بعضی پلکسها دارند این است که میتوان آن را در ترکیب با انواع مواد آرایشی مو نیز استفاده کرد. این یکی از مواردی است که به شما در انتخاب پلکس مو کمک میکند. نکات دیگری که در بالا گفته شد هم توسط تمام انواع پلکس تامین نمیشوند و لازم است دربارهی هر مدل و نوع استفادهی پلکس برند به برند تحقیق به عمل آورید تا از انتخاب خود اطمینان یابید.

البته میتوان از های آسانی نیز استفاده کرد. پلکسها به خاطر فرمول های سری و پیچیدهشان به سختی مجوزهای بهداشتی را میگیرند. تعداد انگشت شماری از پلکسها مجوز سازمان غذا و داروی ایران را دارند و اگر به این موضوع دقت شود، کمک شایانی در انتخاب پلکس خواهد بود.

کاربرد پلکس مو

پلکس برای موهای سوخته و نسوخته:

نکته مهمی که در مورد پلکس وجود دارد این است که جهت روشن سازی، رنگ کردن و احیاء موهای آسیب دیده می توان از آن استفاده نمود. این محصول از نظر پیوندی دی سولفید است که مهم ترین ساختار موی انسان فیبرها یا الیاف های کراتین می باشند که این پیوند به صورت صلیبی فیبرها را به هم متصل می کند که موجب ثبات ساختار مو می شوند. هنگامی که مو تحت عوامل شیمیایی یا فیزیکی مانند سفید کننده ها یا سشوار و اتو قرار می گیرد این پیوندهای فیزیکی شکسته ی شوند و موجب سوختگی و آسیب موها می شوند با انجام پلکس تراپی این مشکل برطرف می شود.

سایر محصولات شرکت wowland:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.